Top

פצעי בגרות?
אצלנו תקבלו טיפול בפצעי בגרות אפקטיבי ויעיל

על פצעי בגרות והטיפול בהם:

איזה באסה לקום בבוקר ולגלות חצ'קון נוסף. כבר המלצנו על ניקוי הפנים לפני השינה. לאחר ניקוי הפנים, מרחו על הפצעים קרם לייבוש פצעים, כיון שהוא גם מחטא. הקפידו לשים מסכה לטהור וניקוי הפנים פעם עד פעמיים בשבוע, עליה תמליץ לכם הקוסמטיקאית. אל תקנו חומרים מהפארמים מבלי להתייעץ: המוכרות אינן קוסמטיקאיות וההמלצות שתקבלו אינן מדויקות. הקפידו להגיע אחת לחודש לניקוז השחורים אצל הקוסמטיקאית. הקפדה על הגעה לטיפולים בזמן, יחד עם נטילת חומרים טובים להמשך טיפול בבית, יובילו לתוצאות מדהימות ופצעי הבגרות יירגע לאיטם. אם לא תקפידו, הכל יתפרץ שוב החוצה.

עד כאן הקדמה כללית על פצעי בגרות ועל דרכי הטיפול הרלוונטיות להם. כעת נרד לפרטים הקטנים ונכיר אותם קצת יותר מקרוב, על מנת שגם אתם תוכלו להרגיש שאתם יודעים מה לעשות עם הפצעונים שמופיעים על גבי הפנים שלכם, במטרה להעלים אותם לחלוטין.

מהי אקנה?

אקנה , או בשמו היותר ידוע – חצ'קונים, או פצעי בגרות- הינה מחלת עוד דלקתית. זו למעשה דלקת של בלוטות החלב וזקיקי השערות. פצעי הבגרות מופיעים בצורה של פצעים עם ראש שחור או ראש לבן. ראש שחור- משמע פצע פתוח אשר נחשף לחמצן. ראש לבן- משמעו שלא נחשף לחמצן והפצע סגור.  בלוטות החלב המפרישות שומן אשר סותמות את זקיקי השיער. סביבה זו גורמת להתפתחות חיידקים  ובהמשך גוררת תגובה דלקתית- וכך יוצא פצע האקנה.

פצעי בגרות הם אומנם תופעה שקורית לרוב בגיל ההתבגרות- אולם לא רק אז. ישנו אקנה למבוגרים התוקף בגיל מאוחר יותר, לקראת גיל 30. בכל גיל, זו תופעה לא נעימה- הדורשת טיפול, שכן אם לא מטופלת כראוי עלולה לגרום להצטלקות העור.

כיוון שפצעי הבגרות תוקפים לרוב את עור הפנים- המקום הכי בולט והעור הכי עדין בגופנו- חשוב לטפל בו בצורה מדויקת על מנת להותיר את העור חלק ונקי מצלקות ופצעונים.

השפעות האקנה על חיי היום יום

אחת הבעיות החמורות ביותר שתופעת פצעי בגרות ואקנה מביאה איתה קשורה דווקא במישור הרגשי. היות וגם כך קיים קשר ישיר בין המראה החיצוני לבין התחושה הפנימית, האקנה רק מגבירה את הקשר הזה ומעצימה אותו. ברגע שאדם מסוים סובל מפצעי בגרות או אקנה, הוא באופן אוטומטי ירגיש ירידה תלולה במצב הרוח שלו, בביטחון העצמי שלו, וברצון שלו לקחת חלק במגוון פעילויות – חברתיות, משפחתיות או אחרות ככל שיהיו.

האקנה ופצעי הבגרות הופכים את הפנים לקרקע פוריה לצמיחת הפצעים, לאדמומיות וכו'. מהרגע הזה, שבו הפנים הופכות למעין מצע לפצעים, תחול אותה ירידה שעליה אנחנו מדברים. מכאן, חיי השגרה והיום יום של האדם הסובל מפצעי בגרות מקבלים תפנית חמורה, וחבל.

היום קיימות לא מעט דרכים לטיפול בפצעי בגרות, ומי מכם שירים את הכפפה ויפנה אליהן בזמן – ימצא מזור לבעיה שלו בצורה הרבה יותר מהירה, יעילה ואפקטיבית.

פצעי בגרות
טיפול בפצעי בגרות

תוכן עניינים

לקבלת ייעוץ ואבחון אישי ללא כל התחייבות התקשרו: 3156* שלוחה 3

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כיצד ניתן לטפל בפצעי בגרות?

טיפול בפצעי בגרות הוא טיפול מתמשך, תלוי ברמת החומרה של הפצעים. במקרים חמורים יש צורך בטיפול תרופתי. גם במקרים של טיפול תרופתי וגם במקרים קלים יותר- עדיף לטפל באקנה עם תכשירים קוסמטיים וטיפולים מיוחדים אצל קוסמטיקאית.

הקוסמטיקאית יודעת לטפל בפצעי בגרות במוצרי קוסמטיקה אשר לא סותמים את הנקבוביות, ומעבירים את הפצעים והצלקות.

קיימות דרכי טיפול טבעיות בפצעי בגרות לצד דרכי טיפול כימיות ותרופתיות, כשכל אחת מהן מביאה איתה אי אלו השלכות. ידוע שהתרופות הכימיות הן תרופות שמביאות איתן תופעות לוואי לא פשוטות בכלל, וההתנהלות איתן צריכה להיות מאוד זהירה על מנת לא לפגוע באיכות הטיפול שלהן. לעומת זאת, הדרכים הטבעיות הן דרכים עדינות יותר, ששומרות מצד אחד על אפקטיביות גבוהה מאוד, ומצד שני אינן מביאות איתן תופעות לוואי באותו ההיקף או בכלל.

איך מונעים פצעי בגרות?

חשוב לציין שלאדם הסובל מפצעי בגרות יש יכולת השפעה על העניין, תוך שמירה על הרגלים יום יומיים פשוטים. על מנת לטפל בעור הפנים ומניעת פצעי בגרות או התפשטות אקנה, ישנם כמה דרכים אשר יכולות לעזור בכך:

  1. שטיפת פנים- צריך להקפיד לשמור על פנים נקיות, לשטוף אותם פעמיים ביום, להשתמש בסבון עדין או אל-סבון או סבון מיוחד לפנים אותו ניתן לרכוש אצל הקוסמטיקאית ולשטוף במים פושרים בלבד.
  2. לאחר שטיפת הפנים- אין לשפשף חזק את הפנים, שכן זה עלול להחמיר את האקנה ואת ההצטלקות. במקום זה, יש לייבש את הפנים בעדינות.
  3. שימוש באיפור ותכשירים שאינם מבוססי שמן. שימוש בתכשירים מבוססי שמן עלולים להגביר אקנה.
  4. שימוש בקרם לחות ללא חומרי צבע או ריח מבושם שכן חומרים אלו עלולים להגביר את האקנה.
  5. הכי חשוב, אסור לגעת בפצעי הבגרות או "לפוצץ" אותם, אסור לחטט בעור הפנים או לגרד אותו. הפעולות האלה עלולות לגרום להופעת זיהום ולהצטלקות העור.

שינוי הרגלי האכילה שלכם יכול להביא גם הוא להטבה במצב האקנה, ולשיפור משמעותי בקצב יציאת הפצעים ובהיווצרותם בכלל.

כיצד לשמור על עור פנים בריא בקיץ

חשיפה לשמש, לכלוך עירוני ושימוש תכוף בתכשירי איפור מזיקים לעור הפנים. הבשורה הטובה היא שניתן להחזיר את הברק הטבעי אל העור ולטפל בפצעי בגרות, בעזרת כמה פעולות פשוטות של טיפוח וניקוי.

קליניקות של קוסמטיקה מספקות שירותי טיפוח לנשים מזה אלפי שנים, נשים מגלות מודעות רבה למראה החיצוני ונוהגות לבצע באופן שוטף טיפולי הסרת שיער, טיפולי פנים, פדיקור רפואי ועוד.

אישה או הגבר מודרני שמבקשים לשמור על מראה מטופח ונשי זקוקה לתכשירי טיפוח וביקור חודשי במכון. קוסמטיקאיות מובילות מציעות לנשים, גברים ובני נוער אפשרות לקבל את כל הטיפולים במקום אחד, במהלך ביקור אחד בקליניקה אפשר לבצע טיפולים להסרת שיער וטיפול בפצעי בגרות.

עצות שימושיות לשמירה על עור פנים בריא ומטופח :

1.      הקפידו לנקות את עור הפנים פעמיים ביום בעזרת תכשירי ניקוי, את התכשירים יש להתאים לסוג העור
2.      הקפידו על שימוש בתכשירי איפור איכותיים שמכילים מסנני קרינה להגנה על העור מפני השמש.
3.      שינה עם איפור לא בריאה לעור הפנים, הקפידי להסיר את כל שאריות האיפור בכל ערב בעזרת מי פנים, חלב פנים או סבון פנים.

אם עדיין אין לך קוסמטיקאית קבועה בכפר סבא השאירו פרטים ונשמח לתאם לך פגישת היכרות אצלנו בקליניקת עורגני, להעניק עצות מקצועיות לטיפוח עור הפנים ולהכיר לך את עולם הקוסמטיקה. עם הניסיון הנרחב שלנו, אנחנו בטוחים שנוכל לסייע גם לך.

לתיאום אבחון וייעוץ אישי - השאירו פרטים

שאלות נפוצות

ממש לא! ישנן התפרצויות אקנה שקורות בגילאים מאוחרים יותר, לקראת גיל 30. בכל גיל, זו תופעה לא נעימה- הדורשת טיפול, שכן אם לא מטופלת כראוי עלולה לגרום להצטלקות העור.

התעריף משתנה בהתאם לחומרת המצב וכמות הטיפולים הנדרשים. לכן אנחנו מבצעים אבחון פרטני לפי סוג העור, גיל ומשתנים נוספים שיכולים להשפיע על אופן ומשך הטיפול. 

יש לנו שני סניפים, הראשון בר'ח ויצמן 83 והשני בח' רוטשילד 72, שניהם בכפר סבא.

נשמח לעזור לכם בכל שאלה! אנו זמינים לשיחת ייעוץ ואבחון אישי ללא התחייבות בטלפון *3156 שלוחה 3.

v

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos qui blanditiis praesentium voluptatum.