Top

הלבנת שיניים טבעית: 3 דרכים ששווה לנסות!

אמנם הטיפ הזה אינו קשור בצורה ישירה לשירותים שעורגני מספקת, אבל כולנו חולמים על שיניים לבנות ומטופחות ועל חיוך מושלם שיהיה כרטיס הביקור הכי טבעי והכי שלנו. הטבע מזמן לנו לא מעט הפתעות בתחום הזה ומציע כמה אפשרויות טבעיות נהדרות, שאפשר לנסות בבית ללא חשש. לצד טיפולי הלבנת שיניים במרפאה, אצל רופא מוסמך, הנה עוד כמה דרכים לשמור על שיניים לבנות ואסתטיות, הכי טבעי שיש.

סוד הבננה – שומרת על ציפוי האמייל

הבננה היא אחד הפירות המזינים והבריאים ביותר בטבע, אבל בכל הקשור לטיפול הלבנת שיניים בבית, דווקא הקליפות הן אלו שמקבלות את תשומת הלב. קליפת הבננה מכילה חומרים כמו מגנזיום, אשלגן ומנגן שמסייעים לשמור על הצבע הטבעי של האמייל שעל השן.

את קליפת הבננה משפשפים, בצדה הפנימי והמחוספס, על פני השן עד שמרגישים שנוצרה מעין שכבת ציפוי דקיקה. זהו מעין דבק המכיל את כל החומרים הפעילים שבתוך קליפת הבננה. לאחר מכן מניחים לחומר הפעיל לפעול במשך כעשר דקות. לאחר 10 דקות כדאי לשטוף היטב את חלל הפה ולצחצח שיניים, רצוי עם מברשת יבשה לא משחה.

אחרי שטיפה ללא משחה, חוזרים שוב על הפעולה, הפעם עם משחת השיניים.

 

סודה לשתייה – טיפול במינונים קטנים

סודה לשתייה ידועה כמסייעת לתהליך הלבנת שיניים טבעי, אבל עם זאת חשוב לשים סימן קריאה גדול לפני שממליצים עליה באופן קבוע. סודה לשתייה יכולה להלבין את השיניים, אבל כאשר משתמשים בה במינונים גבוהים היא עלולה לפגוע בשן.

לכן, אפשר להשתמש בסודה לשתייה כבסיס להלבנת שיניים, אך להשתמש בכמות קטנה מאד המהולה עם הרבה מים. השיטה הקלה ביותר היא לטבול את מברשת השיניים במי הסודה ולצחצח את השיניים.

שמן קוקוס – מוצר חשוב בכל בית

שמן קוקוס הפך בשנים האחרונות למוצר חובה בכל בית, והוא עוזר לנו לטפל בשיער, בעור וגם נחשב יעיל להלבנת שיניים. הסיבה לכך היא החומצה הלאורית שנמצאת בתוך הקוקוס. זוהי חומצה אנטי בקטריאלית שעוזרת להסיר את הלכלוך שהצטבר על השיניים במשך שנים ולהיפטר מהגוון הצהוב שמגיע עם הלכלוך.

החומצה הזו עוזרת לנו למנוע מחלות שונות, זיהומים ואפילו ריח רע בפה. היום משתמשים בשמן הקוקוס כמוצר טבעי לטיפול בשיניים, לא רק להלבנה אלא גם כמשחת שיניים לכל דבר. המחקרים בתחום מראים עד כמה החומרים הפעילים שנמצאים בשמן הקוקוס יכולים לתרום לבריאות השיניים, לנקות, לחטא, לעזור לנו לייצור רוק וגם להלבין את השיניים על הדרך.

לצד כל השיטות האלו, ביקור קבוע אצל רופא השיניים, שמירה על הגיינת הפה, אכילת מזון בריא, שתיית מים והימנעות ממזונות עתירי סוכר וחומרים מתועשים יכולים לעזור לנו לשמור על שיניים בריאות ולבנות ולהנות מחיוך מושלם שהוא באמת כרטיס הביקור הטוב ביותר.

Post a Comment

v

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos qui blanditiis praesentium voluptatum.