Top

העור שלך, המומחיות שלנו

אנו מאמינים שטיפול חיצוני ופנימי בחומרים אורגניים היא הדרך לשלווה פנימית והרמוניה. הבחירה הבריאה לגבי טיפולים קוסמטיים חשובה באותה המידה כמו הבחירה שאנו עושים לגבי המזונות אותם אנו צורכים. העור שלנו מתנהג כספוג הסופח לתוכו חומרים, הנכנסים למחזור הדם שלנו ונספגים באיברים השונים.

ככל שהמודעות שלנו גדלה לגבי המזונות שאנו אוכלים וההשפעה של הסביבה על בריאותנו, כך גם גדלה ההתעניינות שלנו לגבי החומרים שאנו מורחים על גופנו. המנטרה שלנו "גוף יפה בנפש יפה" מובילה אותנו לשימוש במוצרים טבעיים ואורגניים בלבד. הבריאות והיופי שלנו קשורים עמוקות לבריאות וליופי של הסביבה ואנו מאמינים שמוצרים המבוססים על איזון, הרמוניה וכבוד לטבע משיגים את התוצאות הטובות ביותר לטווח הארוך.

הצוות שלנו במכון קוסמטיקה בכפר סבא – עורגני שואף להפיץ את המהפכה האורגנית הירוקה ברחבי ישראל. אנו עושים זאת על ידי הקניית הרגלי שימוש בקרב ציבור לקוחותינו, תוך מתן הסברים והטמעת ההבדלים בין הקוסמטיקה הקונבנציונלית לאורגנית.

במרכז קוסמטיקה "עורגני" בכפר סבא ובשרון ניתן לקבל מגוון טיפולים המבוססים על חלבונים, שמנים אתרים, שמנים צמחיים, חימר ועוד. אנו רוקחים קרמים ומסכות המותאמים לסוג העור ולמצבו ביום הטיפול. החומרים בהם אנו משתמשים מכילים ריכוז גבוה של חומרים פעילים מהטבע, ללא SLS, פראבינים, אלכוהול ונגזרי נפט למיניהם. כמו כן, אנו משלבים בטיפולים עיסויים משמנים אורגניים, המקדמים רוגע ושלווה.

v

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos qui blanditiis praesentium voluptatum.