Top

אודות אורנה פלנסיה

אודות אורנה פלנסיה

שמי אורנה פלנסיה ילידת 1960 את עורגני הקמתי בשנת 2008 מהיום שאני זוכרת את עצמי נושא טיפוח העור והאסתטיקה תמיד העסיק אותי. בבגרותי אני ואחיותיי סבלנו מאקנה קשה ובילינו מדי חודש אצל מיטב הקוסמטיקאיות. הנושא תמיד משך אותי, אך הלכתי עם הזרם ולמדתי מקצוע עם הכנסה קבועה כמנהלת חשבונות שכירה. מגיל 27 התמנתי לתפקידי מנהלת כספים בארגונים גדולים, ובמקביל בסופי שבוע הייתי אוספת את אמי , אחיותיי וחברותי לטפל בהם במה שבאמת אהבתי לעשות: עיצוב גבות, שעוות ומגוון טיפולי אסתטיקה.

כאשת משפחה עם 3 ילדים, התחלתי לעסוק בכך בחדרון קטן בדירה, שם טיפלתי בלקוחות, כמשרה נוספת אחרי שעות העבודה כמנהלת בכירה בתחום הכספים. בשנת 2008 החלטתי להפנות את אהבתי לתחום היופי יחד עם שילוב הכלים הפיננסיים שאספתי בקריירה הניהולית שלי. עם פירגון מלא ועזרה מבן הזוג עזבתי את מקום עבודתי ויצאתי לדרך חדשה, קוסמטיקאית בכפר סבא, כשלצידי כל היועצים והמומחים בתחומי העיצוב, השיווק והפרסום. כבר בימים הראשונים, מצאתי את הייחודיות באופן בו אני מטפלת בלקוחות, החלטתי לבחור בטיפולי אסתטיקה טבעית ואורגנית ככל שניתן, מכאן כמובן השם "עורגני" .

מאז ועד היום, אני משקיעה את כל כולי לחקור, ללמוד ולפתח עוד את הידע בתחום האסתטיקה, בסיום לימודי הקוסמטיקה הרפואית אף הצטרפתי לארגון הקוסמטיקאיות מתוך הבנה שבארגון אקבל את כל הידע וההעשרה להיות מקצועית ומקצוענית.

כיום אני מכהנת כחברת הנהלה בארגון הקוסמטיקאיות, חברת נשיאות בהתאחדות המלאכה והתעשייה הפועלת לטובת העסקים הקטנים בנונים ומשפיעה על מיתוג הקוסמטיקאית ובעלי העסקים
הקטנים.

בשנת 2013 בן זוגי שוקי, אשר ניהל קריירה מצליחה בתחום השיווק והמכירות, הצטרף אליי לעורגני, כאחראי על תחום שיווק ופיתוח החברה. כיום עורגני הנה משפחה ונבחרת מנצחת של מעל 20 מטפלות ועובדות, אשר מקדישות את כל כולן למענה לכלל בעיות העור, כפות הרגליים , ידיים והגוף בשיטת O.R.G אותה פיתחתי עם השנים.

חשוב לי להבטיח לך, לקוחה יקרה, שאת בידיים הכי טובות שיש.

v

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos qui blanditiis praesentium voluptatum.