Top

טיפול בקמטים גלי רדיו (RF)

טיפול בגלי רדיו

היום ניתן לשים את האצבע על אין ספור פיתוחים שונים שהצליחו לשנות את עולם הטיפול והקוסמטיקה מן הקצה אל הקצה. ההבנה שרבים מאיתנו, גברים ונשים יחד, מעוניינים להעניק לעצמם מראה חיצוני לא פחות מנפלא, הביאה את העולם לעסוק בקדחתנות בפיתוחים חדשים שיוכלו לשפר את היצע הטיפולים הקיים. הודות לטכנולוגיה ההולכת ומתפתחת של המאה ה־21, ניתן למצוא היום מגוון אדיר של טיפולים, הכוללים שימוש במכשירים חדשניים שהוכיחו את עצמם בפני עשרות אלפי אנשים במדינת ישראל בפרט ומסביב לעולם בכלל. אחד מהטיפולים האלו הוא טיפול בקמטים על ידי גלי רדיו, והיום נספר עליו קצת יותר ממה שאתם בטח יודעים.

לקבלת ייעוץ ואבחון אישי ללא כל התחייבות

התקשרו: 3156* שלוחה 1

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תהליך אנטי־אייג׳נג, עיכוב תהליך ההזדקנות

אנטי־אייג’ינג כשמו כן הוא – עיכוב תהליך ההזדקנות. בואו נבדיל בין עיכוב הגעת הקמטים לבין טיפול בקמטים. קל יותר לעכב את הגעת קמטים מאשר לשקמם.
לקוחה בת 80 שתבקש טיפול אנטי־אייג’ינג למעשה היא כבר עמוק בקמטים, כלומר היא כבר באייג’נג עצמו כך שאין פה שום עיכוב אלא שיפור המראה. כלומר לגהץ קצת את הקמטים, לשפר טקסטורה, פיגמנטציה וכדומה…
לכן, למה להגיע לגיל הזה, להסתכל במראה ולהתבאס? כאשר כיום יש מגוון רב של מכשירים, טכנולוגיות וטיפולים לעיכוב תהליך ההזדקנות. הרי כולנו נזדקן, ואת התהליך לא נצליח לעצור, אך בהחלט נצליח לעכבו ולהראות טוב לגילנו.
מכאן ניתן להבין שטיפול בקמטים על ידי גלי רדיו מיועד לנשים ולגברים שנמצאים כבר בגילאי ה־30 וה־40 לחייהם. כן, רגע לפני שכל הבלגן מתחיל לקרות ולתת את אותותיו על הפנים, אותם אנשים יכולים להגיע אל הקליניקות השונות, ולהעניק לעצמם טיפול שיעניק להם טיפוח אינטנסיבי לעור הפנים. אותם אנשים יגיעו לגילאי ה־50, ה־60 ואפילו ה־70 עם עור הרבה יותר מתוח מזה שאמור היה להיות להם, ובהכרח יצליחו לשמור עליו במצב טוב הרבה יותר גם בהמשך.

זכרו – לשמר הרבה יותר קל מאשר לשקם!

השימוש בחומרים פעילים בבית מעצימים ומשדרגים את התוצאה הסופית. על ידי שימוש בחומצות אלפא/ביתא/רטינול אנחנו ממשיכים את פעולת החידוש לעור (בשימוש בלילה) על ידי קרם עשיר בלחות, הזנה ופפטידים.
תפקיד כל מכשירי המיצוק הוא לגרום לגירוי דרמלי ליצירת רקמת קולגן. הקולגן נכנס לפעולת ריפוי והוא זה שאחראי על קשיחות העור ומיצוקו.
ב'עורגני' מגוון רחב למכשור אנטי־אייג’נג אותו אנו מתאימים בעזרת אבחון ובניית פרוטוקול נכון ומדויק לפי מצע עור הפנים. אצלנו בקליניקה אנחנו עושים שימוש במכשירים הטובים ביותר, על מנת להעניק לכל אחד ואחת מכם את הטיפול הראוי.

יתרונות טיפול בגלי רדיו (RF)

  • חופשי מתופעות לוואי

מכשיר ה־CeNergy של ונוס קונספט מאפשר לך לחזור לשגרה היומיומית מייד אחרי הטיפול. ישנן מינימום תופעות לוואי, בניגוד לטיפולים פולשניים או לטיפולי לייזר. מדובר כאן על נקודה קריטית למדי שמשפיעה על כולם אך בייחוד על אנשים שחוששים מטיפולים חודרניים, כואבים ובעלי השפעה על לוח הזמנים הקבוע והצפוף שלהם.
במקרים מסוימים ישנה אדמומיות או רגישות יום־יומיים לאחר הטיפול. מדובר על תופעת לוואי שכיחה במיוחד, לא רק בטיפולים של גלי רדיו אלא בטיפולים בכלל, ואין כל סיבה לחשוש ממנה.

  • תוצאות אמיתיות

אלפי מטופלים ברחבי העולם כבר גילו את המהפכה!
הטכנולוגיה הוכחה כאפקטיבית בהתבסס על מחקרים קליניים למיצוק העור, שיפור המרקם, צלקות אקנה, פיגמנטציה, הידוק הצוואר ועוד.. מדובר כאן בטיפול שכבר מזמן סיים את שלב הבדיקות וההתנסות שלו, והיום כבר מיצב את עצמו בתור טיפול אמין שאפשר לסמוך עליו במאת האחוזים, ולראות תוצאות ממנו בצורה פשוטה ומהירה במיוחד.

  • טכנולוגיה בטוחה ומדוייקת

באמצעות הטכנולוגיה פורצת הדרך NRF , ניתן לקבל דיוק, עוצמה אחידה ופיזור יעיל המאפשרים טיפול בכל סוגי העור והתמודדות עם כל אתגר. זאת לעומת טיפולים פולשניים או טיפולי לייזר היוצרים כוויות ואי־אחידות. אין ספק שלאורך השנים הושקעו מאמצים רבים במטרה לדייק את הטיפול עד כמה שניתן, והיום אתם מוזמנים ליהנות מהגרסה העדכנית והמתקדמת ביותר שלו גם בעצמכם, בקליניקת 'עורגני' שבכפר סבא.

איך עובד טיפול בגלי רדיו (RF)?

מכשיר ה־CeNergy מבוסס על גלי רדיו ננופרקשיונלים (NRF) וטכנולוגיית Smart Scan להעברת אנרגיה דרך האפידרמיס¬־לדרמיס (השכבה העמוקה), ייצור חום תוך יצירת פיברובלסטיים וחידוש קולגן.

  • מכשיר גלי רדיו BTECK7

מערכת BRECK7 משלבת מספר טכנולוגיות, שכולן מבוססות מדע ומובילות לתוצאות טיפוליות מובטחות! בכל אחת מהטכנולוגיות הושם דגש על מצוינות ובטיחות. המערכת תומכת במגוון אפליקטורים שנותנים מענה ותמיכה אחד בשני לשיפור מראה העור , מצב הקמטים מיצוק וטקסטורה.

פילניג יהלום PLG

ליטוש ושיוף פני העור במטרה להחליק את מרקם העור. הטיפול יכול לבוא כטיפול בודד בפני עצמו או כחלק מפרוטוקול טיפולים.

טיפולי RSONIC

שילוב של טכנולוגיית RF גלי רדיו עם ויברציה אולטרה סונית יוצר את התוצאות הבאות:
• מיצוק העור
• טיפול בקמטוטים
• עיסוי לימפטי, המרצת מחזור הדם
• שיפור מראה העור כבר בסוף הטיפול, עם אפקט מצטבר

ידיתRF – ידית בעזרתה מחממים את עור הפנים כדי להגיע לטמפרטורה קלינית וזאת על מנת לעודד ולהקים מפעלים חדשים של סיבי קולגן ואלסטין, מאחר שעם השנים מפעלי הקולגן לאט־לאט נסגרים ולצערנו הגוף לא מייצר חדשים.

 תוצאות הטיפול:
• טיפול בקמטים וקמטוטים
• מיצור עור רפוי
• טיפולים ייחודיים לקו לסת ולאזור שסביב העיניים


טיפולי ST
גולת הכותרת של טכנולוגיית גלי רדיו היא שהיא מגיעה לעוצמות עבודה יוצאות דופן – עד 100 ג’אול! הייחוד בידית זו שהגל מתאפיין בפולס מחולק ולא רציף. הפולס מאפשר העברת כמות גדולה מאוד של אנרגיה, מבלי לגרום לסטרס ולכאב.
אנו ב'עורגני' מאמינים בשילוב טכנולוגיות ובשילוב תכשירים ביתיים לקבלת התוצאה האפקטיבית ביותר ולשימורה.

הגיעו לייעוץ, אבחון ובניית פרוטוקול אישי ומותאם לפי מצב עורכם 3156*.

שאלות ותשובות

מכשיר ה־CeNergy של ונוס קונספט מאפשר לך לחזור לשגרה היומיומית מיד אחרי הטיפול. במקרים מסויימים ישנה אדמומיות או רגישות יום – יומיים לאחר הטיפול. מדובר על תופעת לוואי שכיחה במיוחד, לא רק בטיפולים של גלי רדיו אלא בטיפולים בכלל, ואין כל סיבה לחשוש ממנה.

המחירים של הסרת שיער בלייזר לשיער בלונדיני יכולים להשתנות בהתאם לאזור הסרת השיער, כמו גם בהתאם לכמות הטיפולים, הקליניקה שבה תבחרו ועוד. באופן כללי, מדובר כאן על בין כ־400 ₪ לכ־800 ₪ למפגש בודד, וקיימות גם חבילות עם מחירים נוחים יותר.

יש לנו שני סניפים, הראשון בר'ח ויצמן 83 והשני בח' רוטשילד 72, שניהם בכפר סבא.

נשמח לעזור לכם בכל שאלה! אנו זמינים לשיחת ייעוץ ואבחון אישי ללא התחייבות בטלפון *3156 שלוחה 3.

organi

השירות המושלם

Michal Zecharia
קרא עוד
הגעתי לעורגני עם זכרונות לא נעימים מטיפולי הסרת השיער הקודמים שעברתי ברשת ידועה אחרת, טיפולים מהם הייתי יוצאת כאובה ואף חבולה לעתים, בתחושה שהאדם שמפעיל את המכונה לא ממש מבין שמדובר פה בגוף ובבנאדם אלא רק רוצה לסמן וי על עוד משבצת בלו"ז שלו. טיפול שכזה מצריך רגישות ולא רק את הידע להפעיל את מכשיר הלייזר, את זה הרי אפשר למצוא כמעט בכל מקום. בהיבט הזה, עורגני מחזיק בצוות מטפלות מקצועיות שלא מסתכלות עלייך כמשבצת אלא כעל אדם, והן קשובות ומשקיעות ואכפת להן מהגוף שלך ומאיך שאת מרגישה במהלך הטיפול. נעים להגיע לשם ולהרגיש שיש תמורה ותוצאות למלחמה בצמיחת השיער. שמחה ומרוצה שבחרתי בכם!
ענת קרטס
קרא עוד
מקום נפלא, מפנק, מקצועי, נעים ועם יחס אישי.
ממליצה לכל חברותי.
גם ביתי מגיעה להסרת שער על בסיס קבוע ומרוצה מאוד
Shaked Golan Galmi
קרא עוד
טיפול לייזר ראשון בעורגני וכבר רואים תוצאות תודה !!
Shikma Morag
קרא עוד
המקום הכי מתקדם בארץ לרפואה קוסמטית . יחס נהדר מנוהל ביד רמה על ידי אורנה
Ortal Rosha Keren
קרא עוד
הגעתי לאורנה מיואשת ממליון מקומות שלקחו ממני הרבה כסף ולא ראיתי שינוי בפגמנטציה שבפנים שלי. כשהגעתי לעורגני אמרתי יאללה ניסיון אחרון ... כבר אחרי הטיפול הראשון אני רואה שינוי ענקי ושיפור ניכר בפגמנטציה שלי. ממליצה בחום שירות ומקום מהמם והכי חשוב בין המקומות היחידים שכבר על הטיפול הראשון ראיתי שינוי ושיפור
Keren Azruel
קרא עוד
מקום קסום עם עובדות מקסימות ואווירה מצויינת. תודה על הכל!!! שמחתי להפקיד בידכן את טיפולי לפני ליל הכלולות שלי :)) והתוצאות מדהימות! שוב תודה
Revital Pade
קרא עוד
עורגני חוויה מדהימה צוות מקצועי מאוד תודה על טיפול מדהים לי ולבן זוגי נהננו מאוד היה כייף בטירוף... תודה מיוחדת לאורנה ולצוות המכון על היחס החם אין ספק שנתראה שוב ובקרוב חג אהבה שמח
מיטל אוזנה
קרא עוד
"כשפניתי לעורגני ישר הבנתי שהגעתי למקום הנכון עבורי! אחרי אבחון מעמיק קיבלתי המלצות למוצרי הטיפוח המושלמים עבור העור הבעייתי שלי, והצוות של אורנה תמיד זמין ועונה אונליין על כל שאלה בסבלנות ומקצועיות."
הקודם
הבא

לקבלת ייעוץ ואבחון אישי ללא כל התחייבות

התקשרו: 3156* שלוחה 1

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

v

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos qui blanditiis praesentium voluptatum.