Top
לייזר מבוגרים
לייזר מבוגרים
לייזר מבוגרים

הסרת שיער בלייזר למבוגרים

הסרת שיער בלייזר הינו טיפול נפוץ מאוד שמטרתו העיקרית היא למנוע משיער גוף לצמוח במקומות מסוימים. את הטיפול הזה מבצעים מסיבות אסתטיות לטיפול בשיעור יתר. הסרת שיער באמצעות לייזר היא שיטה ותיקה, אך מדי שנים היא מתחדשת בטכניקות ובטכנולוגיות המשפרות את תוצאותיה. רוב האנשים אשר בחרו בשירות זה מרוצים מהתוצאות ולאחר שנים ארוכות מדווחים על אי צמיחת שערות. 'עורגני' מקפידה לשלב טכנולוגיות לייזר במטרה להגיע לתוצאה האופטימלית.

יתרונות הסרת שיער בלייזר

על מנת להבין את היתרונות של הסרת שיער בלייזר, חשוב להבין קודם כל איך הוא פועל.
המטפלים מפעילים באמצעות מכשיר הלייזר קרן אשר מאתרת את פיגמנט השערה, לרוב בצבע כהה, ומחממת אותה. חום זה עובר דרך כל השערה, מתחילתה ועד לשורש שלה, וכך הוא פוגע ביכולת הצמיחה שלה.

וכעת נעבור ליתרונות:
ראשית, שיטת הסרת שיער בלייזר פועלת לטווח הארוך! אם מדובר במכשור טוב ובמטפל מעולה, הטיפול יכול להחזיק אפילו עשר שנים!
יתרון נוסף הוא שלאחר שנים רבות, כאשר השערות גדלות שוב, הן צומחות דלילות ודקות ואז אם רוצים להסיר אותן שוב אין צורך לעבור את הטיפול המלא אלא להסתפק במפגש אחד או שניים.
ניתן לבצע הסרה בלייזר ברוב המקומות בגוף – ברגליים, בחזה, בגב, בידיים, בבית השחי, בבטן, בפנים ועוד.
לסיכום, אפשר לומר שלהסרת שיער בלייזר יתרונות רבות עבור כל אדם אשר רוצה להוריד באופן קבוע את שערות הגוף.

בעלת שיער בלונדיני? סוף־סוף גם את יכולה להיפטר מהשיער הבלונדיני בגוף.

מה הופך את מכשיר ה־Vectus לטכנולוגיית הלייזר הטובה ביותר בשוק?
הטכנולוגיה עברה דרך ארוכה מאז תחילתם של טיפולי הסרת השיער.
במשך שנים, ניסו חברות רבות לפתח את המכשיר עם הפתרון האולטימטיבי להסרת שיער לטווח ארוך.
הסוד של מכשיר Vectus – הטכנולוגיה של מכשיר זה נבדקה ונמצא שהיא היחידה שיכולה לאתר ולחסל את זקיקי השערה באופן מדויק מבלי לפגוע ברקמת העור.
למכשיר אפליקטורים בגדלים שונים המאפשרים שימוש נוח ומותאם לכל חלקי הגוף בהסרת שיער, בייחוד באזור הפנים.
הטכנולוגיה מתאימה ובטוחה לכל סוגי העור כולל גווני עור בהירים וכהים מאוד.
הטכנולוגיה יכולה לטפל גם בשערה פלומתית המכילה כמות מלנין נמוכה הודות לדיודת הלייזר המשולבת בפטנט מחזור פוטונים כולל שיער עם פיגמנט בלונדיני.
בשונה מטכנולוגיות רבות בשוק, מכשיר ה־Vectus יבנה תוכנית טיפול, מותאמת אישית לפי שקלול כל הפרמטרים כגון – עובי וגוון השערה, אופן צמיחתה וגוון העור – באופן דיגיטלי (Skintel).

למידע נוסף על לייזר לשיער בלונדיני.

בטיחות לפני הכל

לטכנולוגיה מאבחן מלנין דיגיטלי (Skintel) – הוא סורק את רקמת העור על ידי שליחת פולסים ומאבחן במדויק את רמת המלנין של המטופל.
הנתונים משודרים באופן אוטומטי למכשיר ובכך מבטיחים טיפול מדויק ללא כוויות ועם אחריות לתוצאות.
בזכות מאבחן המלנין (Skintel) אפשר לבצע טיפולים לעור בגוונים כהים או שזופים בחודשי הקיץ. בכך, כאשר המטפלת לא צריכה לבחור את גוון העור על פי שיקול דעתה, נמנע נזקים מזיהוי שגוי של גוון העור.

האם הטיפול כואב ?

לקוחות רבים מתלוננים על כאב במהלך טיפולי לייזר.
במכשיר ה־Vectus עלולים להרגיש עקצוץ ואי נוחות מסוימת כתוצאה מהתנתקות העצבים וכלי הדם מזקיק השערה. פטנט ייחודי של קירור כפול מאלחש את רקמת העור ומונע כאב.
מרבית הלקוחות מעידים על חווית טיפול נוחה ללא שימוש בג’ל.
חשוב לציין כי בכל קליניקה שתבחרו לבצע טיפולים, יש לבדוק האם המטפלת הוכשרה על ידי החברה המשווקת וקיבלה אישור רשמי לטפל בטכנולוגיית Vectus מטעם חברת Cynosure.

לקוחות ממליצים

organi

השירות המושלם

Michal Zecharia
קרא עוד
הגעתי לעורגני עם זכרונות לא נעימים מטיפולי הסרת השיער הקודמים שעברתי ברשת ידועה אחרת, טיפולים מהם הייתי יוצאת כאובה ואף חבולה לעתים, בתחושה שהאדם שמפעיל את המכונה לא ממש מבין שמדובר פה בגוף ובבנאדם אלא רק רוצה לסמן וי על עוד משבצת בלו"ז שלו. טיפול שכזה מצריך רגישות ולא רק את הידע להפעיל את מכשיר הלייזר, את זה הרי אפשר למצוא כמעט בכל מקום. בהיבט הזה, עורגני מחזיק בצוות מטפלות מקצועיות שלא מסתכלות עלייך כמשבצת אלא כעל אדם, והן קשובות ומשקיעות ואכפת להן מהגוף שלך ומאיך שאת מרגישה במהלך הטיפול. נעים להגיע לשם ולהרגיש שיש תמורה ותוצאות למלחמה בצמיחת השיער. שמחה ומרוצה שבחרתי בכם!
ענת קרטס
קרא עוד
מקום נפלא, מפנק, מקצועי, נעים ועם יחס אישי.
ממליצה לכל חברותי.
גם ביתי מגיעה להסרת שער על בסיס קבוע ומרוצה מאוד
Shaked Golan Galmi
קרא עוד
טיפול לייזר ראשון בעורגני וכבר רואים תוצאות תודה !!
Shikma Morag
קרא עוד
המקום הכי מתקדם בארץ לרפואה קוסמטית . יחס נהדר מנוהל ביד רמה על ידי אורנה
Ortal Rosha Keren
קרא עוד
הגעתי לאורנה מיואשת ממליון מקומות שלקחו ממני הרבה כסף ולא ראיתי שינוי בפגמנטציה שבפנים שלי. כשהגעתי לעורגני אמרתי יאללה ניסיון אחרון ... כבר אחרי הטיפול הראשון אני רואה שינוי ענקי ושיפור ניכר בפגמנטציה שלי. ממליצה בחום שירות ומקום מהמם והכי חשוב בין המקומות היחידים שכבר על הטיפול הראשון ראיתי שינוי ושיפור
Keren Azruel
קרא עוד
מקום קסום עם עובדות מקסימות ואווירה מצויינת. תודה על הכל!!! שמחתי להפקיד בידכן את טיפולי לפני ליל הכלולות שלי :)) והתוצאות מדהימות! שוב תודה
Revital Pade
קרא עוד
עורגני חוויה מדהימה צוות מקצועי מאוד תודה על טיפול מדהים לי ולבן זוגי נהננו מאוד היה כייף בטירוף... תודה מיוחדת לאורנה ולצוות המכון על היחס החם אין ספק שנתראה שוב ובקרוב חג אהבה שמח
מיטל אוזנה
קרא עוד
"כשפניתי לעורגני ישר הבנתי שהגעתי למקום הנכון עבורי! אחרי אבחון מעמיק קיבלתי המלצות למוצרי הטיפוח המושלמים עבור העור הבעייתי שלי, והצוות של אורנה תמיד זמין ועונה אונליין על כל שאלה בסבלנות ומקצועיות."
הקודם
הבא

לקבלת ייעוץ ואבחון אישי ללא כל התחייבות

התקשרו: 3156* שלוחה 1

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

v

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos qui blanditiis praesentium voluptatum.