Top

כל מה שאת צריכה לדעת על איפור קבוע

אחד הדברים הראשונים שאת עושה בבוקר הוא להתאפר. את מורחת מייקאפ, אולי אייליינר ומדגישה את השפתיים. אבל מה אם היית יכולה לחסוך בזמן יקר ולהיות יפה ומאופרת תמיד? ובכן, זהו כוחו של האיפור הקבוע. מעבר לכך, איפור קבוע מתאים גם לנשים שאיבדו את הגבות לאורך השנים או לנשים המעוניינות בהדגשת תווי הפנים שלהן.

3  דברים שכדאי לדעת על איפור קבוע

איפור קבוע יכול לעשות פלאים של ממש, אך חשוב להכיר את הטכניקות השונות שלו ואת התוצאות שהוא מספק:

  • הצללה – איפור קבוע בשיטת ההצללה נחשב לשיטה ותיקה למדיי. במסגרת השיטה הזו האיפור מיושם על כל אזור הפנים הרצוי. השיטה מתאימה לבעלי עור חלק או מצולק.
  • השערה – שיטה זו מסייעת לשחזר את הגבות שעבדו בעזרת המיקרובליידינג. בשיטה זו מציירים את השערות בעדינות על גבי הפנים.
  • הצללת פודרה – שיטת איפור קבוע המאפשרת להשיג איפור עדין ואיכותי.

הצוות המקצועי מתאים את שיטת האיפור לכל מטופלת ומטופלת. באופן כללי, ניתן ליישם את האיפור הקבוע על גבי אזורים כמו גבות, שפתיים ועיניים.

נהנות מיתרונות האיפור

מלבד החיסכון בזמן בשעות הבוקר והמראה המשודרג, לאיפור הקבוע יש כמה יתרונות נוספים. ראשית, מדובר באיפור עמיד ביותר. אפשר להיכנס עמו לים ולבריכה ולהזיע במהלך פעילות גופנית. האיפור עדיין לא ירד. שנית, האיפור הקבוע הוא פתרון טוב לנשים אשר אלרגיות למוצרי איפור שונים. ולבסוף, מדובר באיפור מדויק מאוד, כך שגם נשים שאינן יודעות להתאפר או אינן מנוסות בכך, יכולות ליהנות מאיפור יפה וקבוע לאורך זמן רב.

האם יש סיכונים?

כמו בכל פרוצדורה, גם באיפור קבוע קיימים סיכונים. אם העבודה מתבצעת על ידי צוות בלתי מקצועי, התוצאה עלולה להיות חוסר סימטריה. על כן, חשוב להגיע לאנשי מקצוע איכותיים על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר. עורגני הוא  מרכז להסרת שיער וקוסמטיקה מתקדמת הממוקם בכפר סבא ומציע מגוון רחב של פתרונות אסתטיקה ויופי. לצד איפור קבוע, ניתן למצוא במרכז גם טיפולים כמו טיפולי פנים שונים, טיפולי גוף, אסתטיקה רפואית, מניקור ובניית ציפורניים ועוד.

Post a Comment

v

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos qui blanditiis praesentium voluptatum.