Top

הסרת שיער בלייזר | סופרנו לייזר SHR

הסרת שיער בלייזר הינו טיפול נפוץ מאוד שמטרתו העיקרית היא למנוע משיער גוף לצמוח במקומות מסוימים. את הטיפול הזה מבצעים מסיבות שונות, כגמו סיבות אסתטיות או טיפול בשיעור יתר. הסרת שיער באמצעות לייזר היא שיטה ותיקה, אך מדי שנים היא מתחדשת בטכניקות וטכנולוגיות חדשות המשפרות את התוצאות. רוב האנשים אשר בחרו בשירות זה מרוצים מהתוצאות ולאחר שנים ארוכות מדווחים על אי צמיחות שערות. על מנת להבין יותר את הטכנולוגיה הזו, נסביר במאמר זה את כל מה שאתם צריכים לדעת על טיפול זה, לרבות יתרונותיו הרבים, דרך הפעולה שלו ומזה סופרנו לייזר.

יתרונות הסרת שיער בלייזר

על מנת להבין את יתרונות של הסרת שיער בלייזר, חשוב להבין קודם כל איך הוא פועל.
המטפלים מפעילים באמצעות מכשיר הלייזר קרן אשר מאתרת את פיגמנט של השערה, לרוב בצבע כהה, ומחממת אותה. חום זה עובר דרך כל שערה, מתחילתה ועד לשורש שלה, וכך הוא פוגע ביכולת צמיחה שלה.

וכעת נעבור ליתרונות:

  1. ראשית, שיטת הסרת שיער בלייזר פועלת לטווח הארוך! אם מדובר במכשור טוב ומטפל מעולה הטיפול יכול להחזיק אפילו 10 שנים!
  2. יתרון נוסף הוא שלאחר שנים רבות, כאשר השערות גדלות שוב, הן צומחות דלילות ודקות ואז אם רוצים להסיר אותן שוב אין צורך לעבור את הטיפול המלא אלא להסתפק בטיפול אחד או שניים.
  3. ניתן לבצע הסרה בלייזר ברוב מקומות בגוף, לדוגמא, ברגליים, בחזה, בגב, בידיים, בבית השחי, בבטן ועוד.

לסיכום, ניתן לומר שהסרת שיער בלייזר בעל יתרונות רבות עבור כל אדם אשר רוצה להוריד באופן קבוע את שערות הגוף.

הסרת שיער בלייזר סופרנו SHR

השיטה הישנה של הסרת שיער בלייזר היתה באמצעות קרני אור (IPL)  או לייזר מסוג ישן.
היום בעורגני אנו משתמשים בטכנולוגיית הלייזר הבטוחה והמתקדמת בעולם – סופרנו SHR

מהם היתרונות של הסרת שיער בסופרנו לייזר SHR לעומת השיטה הישנה?

1. 100% ללא כאבים – בניגוד לטכנולוגיותIPL  או לייזר מהדור הקודם, תהליך הסרת שיער בלייזר עם סופרנו SHR הוא ללא כאבים וללא סכנת כוויות כלל!  ואלה הסיבות:
א. חימום הדרגתי מבוקר בפולסים עדינים תוך קירור ממוקד במגע עם העור
ב. חימום אזורי לעומת חימום נקודתי
ג. תנועתיות בשיטת IN-MOTION בזכות החימום ההדרגתי: פעולה זו עובדת על פני מקטעים ולא באופן נקודתי וכך נמנעת תחושת הכאב והצריבה שמלווה מכשירי IPL ולייזר מיושנים.

ד. כשהעבודה היא על פני מקטעים ובתנועה, לעומק העור ובאופן הדרגתי, אין כל סיכוי לכוויות, צריבות ותופעות לוואי דומות, שחווה כל מי שהסיר שיער בעבר באמצעים המיושנים.
בעזרת סופרנו לייזר SHR ניתן להסיר שיער בביטחון מלא גם מהפנים, הצוואר, הבטן והגב.

2. רק חצי מזמן הטיפול – תשכחו משכיבה ממושכת ומתישה או מטיפולים ארוכים ובזבזני זמן. בזכות ה"כיסוי האיזורי" שמבצע הלייזר בטכנולוגיית סופרנו SHR תהליך הסרת השיער מתקצר באופן משמעותי! להלן פרקי הזמן הממוצעים הנדרשים בסופרנו SHR. השוו לטכנולוגיות הישנות ולא תאמינו…

א. רגליים מלאות – רק 30-45 דקות!
ב. ידיים – רק 10-20 דקות!
ג. חזה / בטן גבר – רק 15-25 דקות!

3. מתאים לכם 365 ימים בשנה –שלא יספרו לכם סיפורים! בניגוד לטכנולוגיות הלייזר או ה-IPL או המיושנות, הגורמות לצריבה בעור ובלתי אפשרי לעשות בהן שימוש אפקטיביבתקופת הקיץ החמה, בשיטת סופרנו לייזר SHR, בזכות החימום ההדרגתי / אזורי / תנועתי, אין כל חימום מציק, כוויות או אדמומית בעור כך שהטיפול מתאים לכל עונות השנה כולל הקיץ!

4. מתאים לכל גווני העור – בעוד שהטכנולוגיות הישנות המשתמשות בלייזר פרימיטיבי  או קרני אור IPL, טכנולוגיות אשר אינן מאפשרות טיפול אפקטיבי לבעלי עור כהה, שיטת סופרנו SHR לייזר מתאימה לכל סוגי העור כולל הכהים! אז אם אתם בעלי אור כהה ועד היום אמרו לכם "מצטערים, אנחנו לא יכולים לעזור לכם", מהיום גם לכם מגיע ליהנות מגוף חלק ונעים למגע.

5. יעיל יותר לשיער פלומתי ולכל סיבי השערה – בזכות הטכנולוגיה המאפשרת חימום איזורי יחד עם חימום נקודתי בזקיק השיערה התוצאות יעילות יותר בשיער פלומתי מכול טכנולוגיה אחרת.

6. טכנולוגיה מוכחת וזוכת פרסים בינ"ל – טכנולוגיית סופרנו SHR נחקרה והוכחה מדעית, והיא מגובה במאמרים מקצועיים, מחקרים קליניים, ומחקרים השוואתיים אל מול טכנולוגיות לייזר אחרות והינה טכנולוגיית הלייזר היחידה להסרת שיער המאושרת לשימוש על ידי קוסמטיקאיות!

7. מותאם לילדים ובני נוער – טכנולוגיית לייזר סופרנו SHR אינה כרוכה בכאבים, צריבה או כוויות ולכן היא שיטת הסרת שיער לילדים, מתבגרים ובני נוער נוחה ואידיאלית. כל שיטה אחרת עלולה להסב לילדים ובני נוער כאבים, תחושה בלתי נעימה ואף כוויות בעור, דבר שניתן להימנע ממנו באמצעות סופרנו SHR .יש לקחת בחשבון שמתחת לגיל 18 הטיפול מותנה באישור ההורים או רופא במידת הצורך.

 

v

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos qui blanditiis praesentium voluptatum.