Top

טיפולי פנים בכפר סבא

כל מה שרציתן לדעת על טיפולי פנים בכפר סבא 

מחזקים את שרירי הגוף במכון הכושר? כדאי שתדעו: גם שרירי הפנים זקוקים להתייחסות. "חדר הכושר לפנים" של עורגני מסייע להפוך את שרירי הפנים לחזקים ומוצקים יותר. בדומה לשרירי הגוף, הופכים שרירי הפנים עם השנים לרפויים יותר. רבים מאתנו אינם מעוניינים להשלים עם פנים נפולות; כעת, עם "חדר הכושר לפנים" של עורגני, אנחנו גם לא צריכים. "חדר הכושר לפנים" מסייע לחזק את שרירי הפנים ולהעניק לפנים מראה מוצק יותר. באמצעות אלקטרודות המעבירות זרמים חשמליים המפעילים את שרירי הפנים, חל חיזוק של טונוס העור. במקביל, עובר עור הפנים תהליך של הרמה ומניעת נפילות. הטיפול מתבצע באווירת הספא הנינוחה של עורגני בלב כפר סבא. תחילת התהליך מורכב מייעוץ ואבחון ללא התחייבות, כאשר ההמשך כולל תמיכה באמצעות טיפולי פילינג ומסכות המותאמות למצב עורו של המטופל. הטיפול מתבצע כסדרה בת עשרה טיפולים, פעם עד פעמיים בשבוע, למשך ארבעים דקות. 

תוכן עניינים

לקבלת ייעוץ ואבחון אישי ללא כל התחייבות התקשרו: 3156* שלוחה 3

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למי מיועדים טיפולי פנים בכפר סבא?

אל תתבלבלו לחשוב שטיפולי פנים בכפר סבא מיועדים אך ורק לבנות האוכלוסיה הנשית. מדובר כאן על תפיסה מיושנת במיוחד, שניתן להבחין בשנים האחרונות בכך שהיא הולכת ומשתנה לחלוטין – ועכשיו הגיע גם הזמן שלכם לשנות אותה. טיפולי פנים בכפר סבא מיועדים לכל גבר, אישה, מבוגרים או צעירים שמעוניינים בטיפוח מראה הפנים שלהם.

הרעיון שעומר מאחורי טיפולים בכפר סבא הוא רעיון פשוט ביותר – להעניק מראה זוהר, מתוח ובוהק לעור, על מנת לשמור עליו מפני התקמטות ופגיעות. ככל שחולפות השנים העור עלול להשתנות והמראה שלו מקבל כל מיני תפניות, ובהתאם כל מי שרוצה להקדים תרופה למכה מוזמן לקחת חלק בטיפולי הפנים המדוברים.

על מנת לקבל טיפולי פנים בכפר סבא ברמה הטובה ביותר, כדאי שתכירו כמה מתוך השיטות הנפוצות ביותר לטיפול:

הטיפול מתבצע באווירת הספא הנינוחה של עורגני בלב כפר סבא. תחילת התהליך מורכב מייעוץ ואבחון ללא התחייבות, כאשר ההמשך כולל תמיכה באמצעות טיפולי פילינג ומסכות המותאמות למצב עורו של המטופל. הטיפול מתבצע כסדרה בת עשרה טיפולים, פעם עד פעמיים בשבוע, למשך ארבעים דקות. מתיחה בכפר סבא. חיזוק שרירי הפנים בכפר סבא.

גלי רדיו – למיצוק ומתיחה , כטיפול שימור
פילינג יהלום – לחידוש והחלקת העור
ידית קרח – לאפקט מתיחה והרגעה
החדרת הילארונית וויטמינים – להחיות את העור ולהחזיר לו את הזוהר והלחות
סקרבר דו קוטבי – לניקוי העור והחדרת חומרים ברקיחת תכשירים המותאמת אישית ללקוחה לפי מצב העור ביום הטיפול.

האם קיימים הבדלים בין הטיפולים השונים?

טיפולי פנים בכפר סבא, כאמור, יכולים להתרחש באמצעות מגוון רחב של סגנונות. סגנונות הטיפול האלו נבדלים האחד מן השני בשיטת הטיפול, במטרת הטיפול וכן באורך הטיפול, וכמובן שחשוב לציין שגם מחירי הטיפולים והיקפם משתנה מסוג אחד לסוג אחר.

על מנת להתאים לעצמכם בצורה הטובה ביותר את הטיפול, חשוב להתייעץ בשלב הראשון עם אנשי מקצוע, שיוכלו לייעץ לכם בהתאם לעור הפנים שלכם, הגיל שלכם ומאפיינים נוספים אישיים שאתם מביאים איתכם. כמובן שגם לתקציב שלכם יהיה משקל בבחירת סוג הטיפול שיינתן לכם, וחשוב להיערך עם תקציב שכזה בשלב כמה שיותר מוקדם.

בחירת קליניקה לטיפולי פנים בכפר סבא

לא מעט קליניקות לטיפולי פנים נמצאות בכפר סבא, והדבר החשוב ביותר שתוכלו לעשות הוא לעשות ביניהן השוואות על מנת לבחור בצורה הטובה והמקצועית ביותר. כחלק מהעניין, אנחנו בקליניקת עורגני שמחים להזמין אתכם להצטרף אל מעגל הלקוחות המרוצים שלנו, שחוזרים אלינו מטיפול לטיפול ומוצאים אצלנו את הפתרונות הטובים ביותר לעור שלהם. מעבר לזמינות, מקצועיות ואכפתיות גדולה, תוכלו למצוא אצלנו מטפלים ברמה הגבוהה ביותר, שיעניקו לכל אחד ואחת מכם את היחס האישי המתאים להם לאורך כל ההליך. צרו איתנו קשר עוד היום, נשמח לשמוע מכם!

לתיאום אבחון וייעוץ אישי - השאירו פרטים

שאלות נפוצות

בין מגוון הטיפולים שאנחנו מעניקים תוכלו למצוא: טיפול בגלי רדיו, טיפול פילינג יהלום, טיפול ידית קרח, טיפול קלאסי ועוד... 

המחירים משתנים בהתאם לסוג הטיפול הרצוי ומצב העור. אנחנו כמובן ממליצים להגיע אלינו לאבחון מקצועי של צוות המטפלות.

יש לנו שני סניפים, הראשון בר'ח ויצמן 83 והשני בח' רוטשילד 72, שניהם בכפר סבא.

נשמח לעזור לכם בכל שאלה! אנו זמינים לשיחת ייעוץ ואבחון אישי ללא התחייבות בטלפון *3156 שלוחה 3.

v

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos qui blanditiis praesentium voluptatum.