Top

קוסמטיקאית בכפר סבא
החשיבות של קוסמטיקאית טובה

החשיבות של טיפול בעור הפנים

עור הפנים הוא כרטיס הביקור שלנו, טיפוח העור וטיפולים שגרתיים של ניקוי והזנה תורמים לבריאות העור, עיכוב תהליכי ההזדקנות  ומעניקים מראה חלק, אחיד וזוהר.

כמעט בכל רחוב מרכזי בישראל אפשר למצוא מספר קוסמטיקאיות שמציעות שירותי טיפוח לנשים וגברים. נשים נוהגות לבקר בקביעות בקליניקה ולבצע טיפולי פנים, הסרת שיער,

עיצוב גבות, פדיקור ומניקור וטיפולים מיוחדים להעלמת קמטים וטיפול באקנה. רשימת הטיפולים אותם מורשית הקוסמטיקאית לבצע משתנה בהתאם להכשרתה המקצועית. טיפולי פנים מורכבים דורשים הכשרה של קוסמטיקאית רפואית וקליניקות טיפול מתקדמות.

קוסמטיקאית בכפר סבא
קוסמטיקאית בכפר סבא

תוכן עניינים

לקבלת ייעוץ ואבחון אישי ללא כל התחייבות התקשרו: 3156* שלוחה 3

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איך מזהים קוסמטיקאיות טובות?

1.       קוסמטיקאית טובה לא עוזבים כל כך מהר, בקשו המלצות מחברים, שכנים ובני משפחת שמתגוררים בסביבה.
2.       בחנו היטב את תעודות ההכשרה המקצועית של הקוסמטיקאית, החוק בישראל אינו מתנה טיפולים קוסמטיים בלימודים בתחום.
3.      התרשמות אישית מסביבת הטיפול, היגיינה ושימוש בתכשירים איכותיים.

קוסמטיקאיות כפר סבא, בדומה לקוסמטיקאיות מובילות בשאר חלקי הארץ, מציעות לצד הטיפולים הרגילים גם טיפולי פנים ופילינג בעזרת תכשירים יוקרתיים שמשלבים זהב וחלקיקי יהלומים. הענף כולו נמצא בתנופת פיתוח ואת רוב שיטות הטיפול הישנות כבר מחליפים תכשירים ומכשירים חדישים.

טיפולי קוסמטיקה כדאי יותר לבצע בקליניקות מובילות בתחום, שימוש בחומרי פילינג עמוק, סרום ומכשירי הסרת שיער לצמיתות דורשים סביבה סטרילית ומיומנות מקצועית. האפשרות לקבל את כל הטיפולים במקום אחד חוסכת זמן וכסף, השאירו פרטים ונוכל לייעץ ולתאם גם לכם טיפולי קוסמטיקה לטיפוח הפנים והגוף.

סוגי טיפולים נוספים מבית הקוסמטיקאיות של עורגני בכפר סבא

תחום הקוסמטיקה הולך ומתפתח משנה לשנה וכיום אפשר לבחור בין מגוון של טיפולים המשפרים את העור, הגוף והמראה הכללי של האדם. כשאתם בוחרים לעבור טיפול רצל קוסמטיקאיות מכפר סבא של עורגני אתם עושים את הצעד הנכון ביותר עבורכם כי ברשת משתמשים בחומרים אורגניים אש מוגדרים כבריאים ביותר לגוף שלכם!

כפי שנאמר, קיימים סוגי טיפולים שונים לכל קוסמטיקאית ועל מנת לעזור לכם להבין יותר בנושא, נברר מהם הטיפולים הנפוצים והעיקריים ביותר:

הטיפול הראשון והפופולרי ביותר במכוני קוסמטיקה הינו טיפול פנים – כאשר אנו מחליטים לעשות טיפול זה, יש צורך לברר היטב מי מבצע אותו. ובכן, הפנים חשובות מאוד עבור האדם, לכן חשוב לבחור את הטיפול האיכותי עם חומרים האיכותיים ביותר. מומלץ שהקוסמטיקאית תבחן את סוג עור שלכם כדי להעניק את הטיפול המתאים עבורו. בנוסף לכך, עדיף לבחור בטיפול פנים הכולל שימוש בחומריים אורגניים וטבעיים, המבוצע באמצעות מכשיר מקדים וחדשני המעניק ריענון וחידוש העור.

פילינג – טיפול פנים סטנדרטי כולל לא פעם טיפולים יעילים כמו פילינג, פירוש המילה פילינג הינו קילוף באנגלית. טיפול זה נועד להסיר את השכבות החיצוניות של עור הפנים, כלומר את תאי העור המתים. הפילינג מיועד עבור כל אדם שרוצה לשפר את הפיגמנטציה והמצב הכללי של עור הפנים או על מנת לצמצם קטמים או נקבוביות. טיפול זה מרענן את העור ומעניק לו מראה יפה יותר.

טיפולי גוף – לא זו בלבד שקוסמטיקאית מקצועית מטפלת בעור הפנים אלא, היא גם מאפשרת למטופלים להשיג את מראה הגוף הרצוי. ובכן, אפשר לבצע טיפולים שונים עבור הגוף, כגון, הסרת שיער בלייזר, טיפול בצלוליט וחיטוב גוף או שריפת שומנים והצרת הקיפים. טיפולים אלו מאפשרים להוריד במשקל, לקבל יותר את העצמי וכך מגדילים את רמת איכות החיים.

ניתן לבצע איפור קבוע, מניקור ופדיקור על יד קוסמטיקאית מנוסה. טיפולים אלו מאפשרים לשפר את המראה החיצוני והכללי של האדם.

קוסמטיקאית בכפר סבא- הטיפולים שיעשו לך עור זוהר ובריא

עור פנים זוהר ובריא דורש טיפוח וביקורים קבועים אצל הקוסמטיקאית. לכל מטופל ומטופלת מתאימה הקוסמטיקאית תכשירים וסדרה של טיפולים בהתאם לסוג העור ומצבו. את טיפוח העור יש להשלים בעזרת תזונה נכונה ואורח חיים בריא.

תחום הקוסמטיקה לא נמצא תחת פיקוח ואינו דורש רישיון עבודה, בהתאם לכך האחריות על בחירת קוסמטיקאיות מקצועיות מוטלת על המטופלים. את בעלות במקצוע המובילות בתחום מזהים בעזרת תעודות ההכשרה המקצועית שתלויות על קירות הקליניקה ורשימה ארוכה של לקוחות קבועים.

מזג האוויר החם בישראל ומגורים בקרב הים מעודדים עלייה של לחות באוויר, הזעה וסתימה של נקבוביות העור בלכלוך. קוסמטיקאית בכפר סבא, בדומה לשאר הקוסמטיקאיות בארץ, ממליצה על שימוש בתכשירי ניקוי ופילינג באופן שוטף. כל אישה וגבר שמבקשים לשמור על עור פנים בריא ולמנוע הופעה של פצעונים בעונת הקיץ זקוקים לטיפול ניקוי פנים יסודי אחת לחודשיים.

את התוצאות של טיפול הפילינג תוכלו לראות כבר לאחר מספר שבועות, השאירו פרטים ותוכלו גם אתם ליהנות מטיפולי קוסמטיקה איכותיים ועור פנים בריא, צעיר וחלק.

לסיכום, אם חיפשתם קוסמטיקאית בכפר סבא הגעתם למקום הנכון! אצל אורנה פלנסיה מרשת עורגני תזכו לטיפולים קוסמטיים ממגוון סוגים. צרו קשר עכשיו וקבעו תור!

לתיאום אבחון וייעוץ אישי - השאירו פרטים

שאלות נפוצות

המלצות מחברים ובני משפחה הם התחלה טובה. בנוסף, חשוב לבדוק את תעודות ההסמכה של אשת המקצוע ואף להגיע ולבחון בעצמכם את הקליניקה בה מתבצעים הטיפולים. 

כיום מציעה הקליניקה מגוון גדול של טיפולים פנים וגוף: החל מטיפולי לייזר, טיפולי אנטי אייג׳ינג, טיפולים בגלי רדיו, טיפולים בהסרת כתמים, טיפולים באקנה ועוד המון. 

יש לנו שני סניפים, הראשון בר'ח ויצמן 83 והשני בח' רוטשילד 72, שניהם בכפר סבא.

נשמח לעזור לכם בכל שאלה! אנו זמינים לשיחת ייעוץ ואבחון אישי ללא התחייבות בטלפון *3156 שלוחה 3.

v

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos qui blanditiis praesentium voluptatum.